Storing melden!
U bent hier:
Bij calamiteiten en storingen staan wij paraat voor onze bestaande klanten

Je wilt een storing melden!

Heb je geen warm water meer? Of zit je thuis in de kou? Dan kan er een storing in je CV-ketel zijn. Je kunt dit soort storingen vaak zelf oplossen. Lukt dit niet? Dan helpen wij je graag, meldt dan eerst je storing op de gepaste manier. 

Bij calamiteiten en storingen staan wij paraat voor onze bestaande klanten. Deze afspraken zijn vaak vastgelegd in een onderhoudsabonnement. 

LET OP! Voor spoedstoringen geldt een hoger tarief!

  • Ben je een bestaande klant bij ITN Groep?
    Als het draait om storingen bij bestaande klanten en relaties staan wij paraat en bij noodgevallen zelfs 24/7. Bij urgentie bel je het best gelijk ons storingsnummer. Is je storing minder urgent? Volg dan de digitale manier hieronder (formulier) om de storing te melden. 
  • Ben je klant bij een ander bedrijf?
    Dan helpen we je bij spoed enkel als onze planning dit toelaat en je bereid bent gelijk een serviceabonnement af te sluiten bij ITN Groep.
    We proberen niemand in de kou te laten staan, maar onze monteurs zijn vertrouwd met de elektrische installaties bij bestaande klanten. Deze laten namelijk structureel onderhoud uitvoeren a.d.h.v. een serviceabonnement. 

Zelf oplossen!

Veelvoorkomende problemen als een te lage waterdruk, een niet-werkende thermostaat en lucht in de leiding zijn storingen in je CV-ketel die je vaak zelf kunt verhelpen. Gebruik hiervoor onze handige checklist. En wist je dat je deze veel voorkomende storingen kunt voorkomen via het afsluiten van een service en onderhoud abonnement? Is de storing op deze manier niet op te lossen? Neem dan contact met ons op en meld je storing.

CV-ketel storing zelf oplossen
Warmtepomp storing zelf oplossen
Airco storing zelf oplossen

Minder dringende storingen melden

Voor minder dringende storingen vul je onderstaand formulier in. Wij komen dan zo snel mogelijk langs om de storing te verhelpen. Formulierinzendingen pakken we alleen binnen kantoortijden op.

Storingsmelding doorgeven
Ben je al klant bij ITN Groep?
Geef de keuze aan die best past bij je situatie.
Als klant vind je het debiteurennummer op de factuur van ITN Groep.
Naam
Naam
Bij CV-ketelstoring: Welke cijfers en/of letters geeft uw CV-ketel aan op het display?
Beschrijf het probleem zo nauwkeurig mogelijk
Ik ga akkoord en sta toe..
Bekijk ons privacybeleid
Vragen? We bellen je graag terug.
Bel mij terug
Naam
Naam
Ik ga akkoord en sta toe..
Bekijk ons privacybeleid
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram